Alla inlägg den 31 augusti 2022

Av Sofia - 31 augusti 2022 19:37

Kvällen blir ett vackert avsked på underbara sommarmånader. Värmen behöver inte vara slut men i september är det annorlunda och månaden september tillhör enligt kalendern hösten. Solens sken är så vackert över sjön och redan om en timme kommer skymningen.

Dagen har varit full rulle. Lite halvstruligt på jobbet och skjuts av Stella kl 9 till och 13 från skolan. Tillbaka till stadshuset för ett budgetmöte innan dagen var slut. En fantastiskt skön löpartur fick upp nivåerna av må-bra-hormoner men jag skulle nog ätit ytterligare en potatis till lunchen. Hungriga hundar jagar bäst heter det ju men det gäller då inte mig.

Å så har jag fått mitt första kryss. En vänlig själ som ger mig sitt förtroende. Man blir så glad och så taggad. Lite kul att oxå få info om det. Heja Centerpartiet! Vi ökar och det känns så kul!

Ha en fortsatt härlig onsdagskväll!!

Sista augusti

Den här har ni ju sett förr, ha ha. Fatta hur många bilder jag har av eken och vår älskade sjö.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards