Alla inlägg den 25 augusti 2022

Av Sofia - 25 augusti 2022 19:03

Idag är det Stellas födelsedag. Å inte vilken födelsedag som helst. 18 år och myndig. Min yngsta har blivit vuxen på riktigt och hur jag än försöker förstå fattar jag inte hur det gick till. Alla dessa år sedan 25 augusti 2004.

Det var tur den där augustikvällen för länge sedan, att inte fartkameror var uppsatta då. Det gick fort in till Eksjö. Två veckor över tiden, vattnet gick hemma och allt blev akut. Stella hade likaväl kunnat komma i bilen eller i hissen upp till förlossningen.

Min älskade stjärna som du sedan fick heta. Ditt namn har verkligen levt upp till din person och ditt sätt att vara. Så många gånger du har lyst upp min mörka himmel och så mycket ljus du har skänkt mig. Mitt hjärta är mig evigt tacksam att jag stod fast i mitt beslut att du skulle komma till världen.

Älskar dig mer än du förstår och mer än jag i ord kan beskriva.

Stort grattis på din myndighetsdag. Saknar dig! I morgon får jag krama dig och på lördag blir det kalas med släkten.

Kram mamma

Älskade unge!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards