Alla inlägg den 21 juni 2022

Av Sofia - 21 juni 2022 19:53

Idag har vädret varit helt underbart. Svensk sommar. Frisk värme, inte kvalmigt, go bris och sol. Optimalt med andra ord. Stella övningskörde till sommarjobbet och hon gick till driftsavdelningen och jag gick till mitt kontor. Hon målar och jag grejar med siffror. Försökte att få till det när det gäller vår investeringsbudget inför 2023. Skulle vara så skönt att få det klart innan semestern börjar. När jag är åter i augusti ska det vara färdigt för att skickas till nämnden. Allt löser sig.

En sån trevlig lunch på Akropolis med bästa Lotta Roos. Längesedan vi sågs och vi hade såååå mycket att prata om. Glömde helt bort att fråga om deras resa till Island som ägde rum för några veckor sedan. Det får vi ta nästa gång.

Efter jobbet blev det löpning runt Grimstorp och Sjömilsås. 23 grader och sol. Alltså - det är inte mitt element - att springa i värme. Ändå är 23 grader inte särskilt mycket. Men jag gjorde det och det gick åt mycket vatten och lite kläder. Å man kan inte, får inte klaga på värmen när det äntligen har kommit.

Grill och vi sitter ute och äter. Våra altanglas skyddar perfekt mot kvällens vind.

God kväll!!!

En härlig kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards