Alla inlägg den 18 juni 2022

Av Sofia - 18 juni 2022 10:58

Igår efter lunch bytte jag Vipan mot Karpvägen och jobbade hemma. Hade beställt fönsterputs av Höglandets städ. I stället för att slita med det själv i timmatal med dåligt resultat köper jag mig fri för en billig peng och resultatet blir skinande rent. Så nöjd. Två gubbar i en timme - klart. Dessutom håller det bra!

Gick en längre promenad på eftermiddagen i underbart väder. Kände fredagskänslan komma smygande. Underbart med helg. Det har varit en mastig vecka och man känner för varje dag som går att man är i behov av semester och ledighet. Några veckor till, sen så är man där.

Innan molnen tog överhanden satt jag ute på altanen och njöt en stund. Av alla fina växter. En för mig ny och kul idé är att plantera popcornkärnor i stora krukor. Växer upp som jättefint gräs - fin dekoration på altanen. Verkligen ett bra tips!!

Nu är vi på väg mot Göteborg. Alla Jonas barn och barnbarn samlade på en och samma plats, i Erik och Melindas nya hus. Det är många år sedan vi var samlade alla. Jag har en man bredvid mig som njuter och det kan jag verkligen förstå.

Ha en forsatt härlig lördag!!

Popcorn

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards