Alla inlägg den 1 juni 2022

Av Sofia - 1 juni 2022 18:56

Första sommardagen är här! Första juni. Kanske inte så varmt som man kunde önska men kvällen som är nu är helt fantastisk. Spegelblank sjö och naturens lummiga grönska är magiskt vacker. Vill stanna tiden. Vill inte att juni ska försvinna som maj månad pep iväg. Vart tog den månaden vägen?

Idag grattar vi Micaela. Min bonusdotter fyller år och jag hoppas att du har och har haft en toppendag!

Idag har klippt av mig håret en bit. Så otroligt skönt att få kalufsen genomklippt och få bort allt det slitna. Det känns som om jag var och gjorde det alldeles nyss men det var efter bokslutet, i februari.

Känner mig mycke piggare idag. Har idag med full kraft gjort uppföljning för maj så vi kan ha uppföljningssamtal på tåget till Stockholm i morgon. SJ har aviserat förseningar och vi har redan bokat om hemresan en gång. Slipersbyte pågår!!

En underbar kväll har vi. Grillad halloumi väntar.

En sån kväll och eken är fullt lövad

Grattis Miccan på dagen! Detta är vår blomma! Antar att du, precis som jag, fått många buketter genom åren.

Nykapad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards