Alla inlägg den 8 juni 2022

Av Sofia - 8 juni 2022 18:25

Sitter i djungeln. I växthuset och njuter av grönskan. Ovanligt fina plantor i år. Tredje året vi odlar i växthuset och plantorna har aldrig varit så fina. Mängder med blommor både på tomaterna, chilin och paprikorna. Ångrar nu att vi inte satte några gurkor men det kommer fler år.

Om det är svalare utomhus är växthuset perfekt att sitta i vid solsken. Nu skulle vi egentligen varit på stan och tittar på alla fina studenter i sina kostymer och vackra klänningar. Men, min kropp är inte hundra. Det känns nästan som jag fått om förkylningen. Jag är extremt trött. Med vila kan det kanske gå om. Ville inte stå i stark vind i en timme på torget.

I morgon är en tuff dag. Avstämningsdialog med kommunstyrelsen och vi ska dialoga om tekniska servicenämnden. Efter det är det kampanj för Centerpartiet på torget då det är torsdag. Möte kl 13 och sen är det ju även min FÖDELSEDAG. Inte att förglömna.

9 juni. Jag fyller i en tid när allt är som vackrast, allt är som fräschast. Grönt och helt ljuvligt. Mitt i höet så även kallat. Mina bröder och min äldste kusin har fixat all skörd nummer ett i dagarna på lantbruket. De är i fas!

Ha en fortsatt fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards