Alla inlägg den 9 juni 2022

Av Sofia - 9 juni 2022 20:47

Min födelsedag. Alltid lika löjligt förväntansfull och jag har verkligen fått uppvaktning och uppmärksamhet dagen till ära. Härligt! Att få finnas på jorden är en present i sig och jag njuter av att få bli ett år äldre, pigg och frisk. Förutom en envis förkylning då, men det går åt rätt håll.

Jag fick frukost i soffan av min make i morse och stämplade in samma tid som jag föddes. 5.56 o då fick jag första grattishälsningen från mamma och pappa. Vid samma tidpunkt för 52 år sedan svimmade min far svimmade på toan och fick aldrig fick se mig komma till världen. Sjuksköterskorna hade förmodligen mer sjå med honom än med mig och mamma.

Till jobbet och vi, tekniska servicenämnden hade avstämningsdialog med kommunstyrelsen. Det gick fint och dialogen var bra.

Till torget och kampanja på lunchen i Center-tröja. Tillbaks till möte och sedan fick jag stämpla ut för dagen. En underbar promenad till Torsa stenar i värmen innan kvällens överraskning. Ledig från kommunfullmäktige pga födelsedag och Jonas överraskade med middag på O?Learys. Stella och vi åkte till stan och när vi kom fram stod David och Matilda och väntade på oss. Ögonen blev lite blöta då. Lycklig!

God mat och alldeles för fina presenter. Älskar er så mycket. Å de andra barnen har ringt, mängder med grattishälsningar via SMS, Insta, Facebook. Det är kul att fylla år. Helt klart!! Tusen tack alla som har skönt mig en tanke idag!

Godnatt!!

Frukost i soffan

Jag pratar siffror

Vilken dag jag fick

Jag fick en fin promenad i eftermiddags

Chilla

Bästa sällskapet på O?Learys!!! Tack älskade Jonas för att du fixade det!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards