Alla inlägg den 28 december 2022

Av Sofia - 28 december 2022 18:44

Ikväll bjuder Jonas på sushi. Från bästa stället i stan. Längtar redan att få hugga in på sashimi och dragon rolls. Vi brukar dela. En stor sashimi för mig blir lite väl bra. Eftersom vi knappt har varit hemma i jul har vi inte gjort särskilt mycket mat, därav inga rester. Det ekar ganska tomt kylskåpet och idag har jag inte prioriterat att åka och handla mat.

Jag har varvat skottning med jobb och faktum är att jag har blivit lite mer sams med min kalender framöver. Nog för att 2023 har blivit full men med hård prioritering kommer det kanske att gå. Min målsättning är såklart att alltid vara närvarande men i en övergång från gammalt till nytt blir det klurigt.

Jag bad Jonas gömma min datorn imorgon och på fredag. Å Jonas är oxå ledig. Nu ska jag vara helt ledig dessa två mellandagar innan klockorna ringer in det nya året. Ett alldeles nytt litet år som knackar på dörren. Som vi ska fylla med bra saker och förhoppningsvis kommer detta 2023 ge mig en massa erfarenheter och kunskaper.

Skottningen ja? Tungt och mycket. Genomsvettig efter dryga timmen x två. Å det kanske ska regna bort ikväll. Inte än i varje fall. Det som är skottat är skottat.

Ha en fortsatt fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards