Alla inlägg den 5 december 2022

Av Sofia - 5 december 2022 20:48

Vilken dag! Uppföljningsmöte med kost- och städ samt fastighets- och byggavdelningen. Det är lite för att inte säga mycket spännande att tillsammans sätta en bra prognos i november. December är en månad där allt kan hända. Av erfarenhet kan det slå lite både upp och ned med exempelvis löner beroende på hur många semesterdagar som tas ut. Kul att se vid bokslut hur nära vi kom.

På lunchen hämtade jag julklapp på OKQ8. Två gånger var jag där. En gång med lapp och en gång utan lapp, om ni förstår vad jag menar. Å så har jag Postnords app i mobilen. Ja jösses. Det är mycket nu. Men många steg blev det i snömodden. Blev så taggad av kylan, he he så jag sprang sju varv runt Ingsbergssjön efter jobbet. Hann med detta med skohorn innan kvällsmöte. Gott och vackert men kan erkänna att det blev lite enformigt mot slutet.

Sen centermöte med LRF som bjudit in sig för diskussion. Hur intressant som helst. Deras frågor är i mångt och mycket våra frågor. Å jag trodde det var vanligt gruppmöte och hade lurat dit Jonas. Han tyckte det var jätteintressant och go fika fick vi.

Godnatt! Lång intensiv dag men otroligt givande.

Vackra pärla mitt i stan.

Mycket bra information på en disktrasa - LRF

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards