Alla inlägg den 15 december 2022

Av Sofia - 15 december 2022 19:50

Idag presenterade jag siffrorna för november. Sista uppföljningen detta året, eller näst sista är väl mer rätt. Sista uppföljningen för året är ju bokslutet men det presenteras inte förrän en bit in i februari. För en helt ny nämnd. Idag var det sista sammanträdet med dessa ledamöter.

Efter valet har flera fått uppdrag i andra nämnder och vissa kommer vara helt nya fritidspolitiker. Kändes nästan lite vemodigt idag. Vi startade med jultallrik i vår restaurang på Parkgården och samtliga avtackades med en påse grus från Nässjö kommun. Verkligen en poäng från tekniska serviceförvaltningen. De fick faktiskt ett presentkort oxå som gäller i flertalet Nässjöbutiker.

Å så min äldsta dotter. Har följt projektet på Instagram. De var bjudna på en fest där man ska klä ut sig. Hon syr en klänning och som jag förstår hade hon inte särskilt mycket tid på sig. Jag gissade rätt efter några bilder. Alice i underlandet skulle hon vara. Vilken tur att hon inte bor där utan i vårat land och hyfsat nära. Till jul får jag träffa henne. Faktum är att vi hade Alice som tänkbart namn till henne men när hon kom var det en Johanna!

Ha en fortsatt fin kväll!!

Coola Johanna! Hon bestämmer sig och gör. Så har det alltid varit.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards