Alla inlägg den 20 december 2022

Av Sofia - 20 december 2022 21:16

Idag kom jag i mål. Budget inför 2022 inknackad och allt stämmer. Oj, vad timmar som har lagts ned på detta och arbetet började nånstans i oktober månad. Tänk om alla fattade hur mycket arbete som man lägger ned för att få det så rätt och riktigt som möjligt. Allt förarbete jag gör innan det är dax för hårddatansning. Det här kommer jag verkligen sakna i mitt nuvarande jobb. Den otroliga kick när man känner sig klar och färdig.

Å jag njöt av varje steg på lunchen. Den värsta halkan hade smält bort och det var mestadels bar mark under fötterna. Underbart. Jag inhandlade två paket till kvällens pre-julfest. Ett gäng skulle genomföra julklappsleken och det var premiär för mig. Hur kul som helst!! Två fina doftljus blev till slut mina!

Sedan var det dax för julfest tekniska serviceförvaltningen. Detta var vår julklapp. Julbord med tåg. Museitåget till Alvesta och vända. Supertrevligt och supergott! Underbara kollegor. Är så oerhört tacksam för att ha dem som arbetskamrater!! Cirka 170 pers var vi och allt flöt på bra i vagnarna.

God kväll!!

Julklappsleken

På tåg med mycket julkänsla

Julbord på räls

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards