Alla inlägg den 28 januari 2022

Av Sofia - 28 januari 2022 17:47

Lugnet före stormen eller lugnet före Malik som just denna heter. Känns olustigt och mentalt förbereder jag mig på strömlöst. Kanske ska förbereda sig även praktiskt och spola upp vatten i morgon. Vi var hekt oförberedda för två veckor sedan. Då varade inte avbrottet mer än 9 timmar men det räckte verkligen till.

Idag har solen skinit för fullt och jag bara njuter. Allt blir så vackert. Å lättare på nåt sätt. Det har ju blåst även idag men lite mer måttligt. Nu är hursomhelst björken splintad så de orostankarna går bort om natten. Jag hoppas att det inte blir så farligt. Om vi blir strömlösa kanske de löser det till måndag då arbetsveckan startar.

Nu är det fredag, brasa och tacos om en stund. Ljuvliga känsla. Nässjö IF spelar mot Boltic i Stinsen. Den matchen följer jag via Elitrapport. Om David inte vaktar buren väljer jag att vara hemma med Jonas och Stella som kommer om en stund.

Ha en fortsatt fin kväll!!

Över 10 kWh idag. Härliga bananer.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards