Alla inlägg den 20 januari 2022

Av Sofia - 20 januari 2022 20:35

20 januari. Riktig vinter. Isvindar. Somliga älskar. Vissa älskar inte. Vissa är jag. Jag tycker det är så träligt. Bara ta sig ut och isa av bilen?. Å dessutom riktigt riktigt halt på vägarna. Förutom att jag konstant är orolig när mina barn är ute i trafiken är det inte speciellt kul att köra själv. Å jag kör väl alldeles för sakta tycker nog de trafikanter som hamnar bakom. Men det släppte verkligen fullständigt i rondellerna i dag och då, som sagt, körde jag sakta.

En lång dags färd mot natt är snart till ända. Dagens höjdpunkt var en fika med vännen Tina på Thimons. Man borde väl inte gjort en sån grej i dessa Omikrontider men det var lite folk så jag hoppas jag förblir negativ. Prata om livet, vardagen och allt annat var skönt. Tack Tina för en mysig stund.

Meningen var att jag skulle till bokhandeln på releaseparty där författaren Kristin Fägerskjöld skulle sälja o signera sin senaste bok. Ja, det blev ju inställt. Men den som väntar på nåt gott.

Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards