Alla inlägg den 29 december 2020

Av Sofia - 29 december 2020 18:52

År 2020 börjar bli gammalt. Ett par sista andetag är kvar av detta och ett nytt år föds inom kort. Har suttit en lång stund nu och gått igenom årets alla foton i min mobil. Allt som hänt under året. Så många bilder. Fina bilder och jag kan konstatera att året 2020 har varit ett bra år, Corona till trots. Har haft tur och inte mist någon när eller kär i detta fruktansvärda virus. Å nu kommer vaccinet. Det finns ljus i tunneln. I morgon publicerar jag mitt år i bilder - det tar lite tid. Det har jag gjort till tradition i min blogg i många år vilket är kul.

Dagen har varit blöt o regnig. Men även där - du kan välja o se allt mörkt o grått, hålla dig inomhus o vara sur. Eller så klär du på dig, trotsar regnet o springer en runda. Det gjorde vi och väl ute är det inte så farligt. Väl hemma är känslan fantastisk. Jag slapp isigt underlag - så skönt. Rundan runt Grimstorp o Sjömilsås - älskar den.

Jag har jobbat en stund, skulle bara.....kolla lite o Nu känns det bra. Det är ju nära till arbetsplatsen, ha ha...

En köttbit från Sousvidden ska bli gott. Ganska skönt att julmaten är slut!!

Ha en fortsatt fin mellandag.

Kloka ord från Gud o Co

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards