Alla inlägg den 16 december 2020

Av Sofia - 16 december 2020 19:31

Första gången denna månaden som solen sken. Vad paff man blir när man helt plötsligt ser lite blå himmel och ljuset sprider sig. Så skönt. Ända till strålarna bländar mig vid datorskärmarna och jag ironiskt nog får stänga solen ute genom att dra för solskydden.

En bra arbetsdag. Utvilad på ett annat sätt när man får sova hela natten. Det är liksom A och O. Var ute o gick en sväng och pratade både med Henry och Johanna. Pratade lite jul och ledighet. Längtar ihjäl mig efter dem. Alla barn kommer att sakna juldagen med alla kusiner hos mormor och morfar i Torset. Känns så grått och tråkigt. MEN är vi duktiga denna julen och håller avstånd får vi förhoppningsvis uppleva fler.

Vi har i dagarna fått en ny granne. Vi har haft första parkett o har sett hur bygget under detta år har löpt på. Nu är det klart. På kvällarna när vi nu går kvartersrundan är det upplyst o fint. Kul när det blir fler ljuspunkter i området. Det är otroligt fint och välbehövligt med alla ljusslingor här ute.

Å dagens Herre Gud o Co. Klockren för mig just nu. Jag ska nog sluta tänka. Jag blir bara förvirrad. På tal om jobb och ännu mer jobb.

Ha en fortsatt fin kväll?

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards