Alla inlägg den 28 december 2020

Av Sofia - 28 december 2020 17:41

Så kom en sån där dag när längtan efter våren griper tag i mig. Så där på djupet. Jag har köpt mörkret. Ljusslingorna o alla de levande ljusen har med råge hjälpt till. Jag har kunnat springa varannan till var tredje dag, underlaget har varit stabilt, har sluppit snö, slask o is.

Idag när vi bara skulle gå till Vallbohaga o vända var alla grusvägar snorhala. Vi fick gå i kanterna på vägen där det fanns fäste. Då är väl i princip enda gången jag känner mig lite låst härute. Så ledsamt. Men i-landsproblem förvisso. Jag är frisk och stark och ledig. Som bekant är jag ingen fan av snö. Jo det blir vitt o vackert men svårare att springa utmed vägarna. Dubbar har jag, får plocka fram dem. Check o bock. 28 dec. Snart lämnar vi 2020 bakom oss och det är en skön känsla. Första vaccinet har kommit. HURRA! Nu blir det kanske ordning i världen.

Kom hem från Stenungsund idag. Hälsat på Jonas dotter med familj. Så mysigt. De är så fenomenala på att låta oss känna oss som gäster. God mat och sängplatser. Å lek med lilla Elise. Hon kan säga både ?mofa? o ?Fia? o ?igen? när hon vill göra om nåt kul. Hon gillade Duplot som hon fick och vi gillade stormköket vi fick. Nu ska här lagas utemat på turerna.

Godkväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards