Alla inlägg den 1 februari 2023

Av Sofia - 1 februari 2023 21:00

Har precis lackat naglarna. I grönt förstås. Inför morgondagen. Det bär av till Helsingborg där massor av underbara centerpartister ska samlas. Extrastämma där vi ska besluta om ny partiledare. Bara det, i sig, är häftigt att få vara med om. Annie Lööf ska avtackas - även det lite historiskt men också mycket vemodigt. Efter detta följer sedan kommundagar fram till på lördag. Mycket intressant händer, föreläsningar och nätverkande med andra center-vänner från olika delar av vårt avlånga land.

Stella har lovat att skjutsa ned mig och Anders med flera till tåget så nu ska jag försöka kontakta John Blund för bästa sömn. Det kan jag behöva.

Känner mig riktigt taggad för dessa dagar och jag är i fas på jobbet dessutom. En mycket bra känsla. Hoppas nu bara tågen går som de ska så vi hinner till stämman i tid.

Nu hoppas jag att Murre blir vald, att han med sin person och ledarskap kan fortsätta det fina arbete som varit Annies i så många år. Jag tror på honom, jag tror på Centerpartiet, på partiets värderingar. Å som jag brukar säga. Alla är centerpartister, vissa har bara inte förstått det än. Det där sista var ett skämt eller möjligen ett önsketänkande!

God natt!!

I morgon sammanstrålar vi

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards