Alla inlägg den 31 januari 2023

Av Sofia - 31 januari 2023 19:04

Bokslut check! Eller CHECK!! För den känslan när man anser sig klar med ALLT och trycker på ikonen, godkänna, i vårt system, den är riktigt go. Siffrorna på plats. Som jag sa på dagens ledningsgrupp, jag har dubbelkollat femton gånger, om det är nåt fel nu, då får det vara fel. 31 januari är alltid sista dagen att rapportera in uppgifterna och av nån märklig anledning blir det alltid sista dagen som jag godkänner. Å den lilla detaljen beror inte på mig, ha ha.

Tekniskas plus på 7,5 miljoner känns helt ok. Alltid bra att hålla budget och pluset är bra för kommunen i kommande bistrare tider. Inflationen fortsätter och det osäkra omvärldsläget är ett faktum.

Idag har vi haft planeringsdag med ledningsgruppen, förberett både utbildning för nya nämndsledamöter och planerat vår bokslutspresentation. Ser fram emot båda! I morgon forsätter vi arbetet och det känns lite vemodigt när vi sitter och pratar om visa saker där jag inte kommer att vara med. Men så är det. Jag kommer att få vara med om annat och väldigt mycket dessutom.

Igår sprang jag hem i ganska hård blåst men vägarna var torra och fina. Det bästa av allt var att det inte blivit helt mörkt när jag kom hem efter fem. Gudomligt skönt! Å vilken solnedgång så vacker! Njut!!

Vår vackra sjö och vår vackra himmel.

Check!! Vilken känsla!

Allt på plats.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards