Alla inlägg den 8 januari 2023

Av Sofia - 8 januari 2023 16:51

Fantastiska Frida! Stort grattis till segern i Tour de Ski. Överlägset dessutom. Tyvärr fick hon väl inte njuta av segern så mycket till en början. Som tur tittade jag inte, det var läskiga bilder sa mamma. Jag tittade igår, eller TVn var på medan loppet gick. Vågar knappt inte titta när de åker utför och jag får en dum känsla att det händer när jag tittar. Frida repade sig efter ettårsgräns idag och jag hoppas hon firar stort. Det är hon så värd!

Jonas och jag gick in till stan och det var labbigt, slaskigt och isigt om vartannat. Men är man sugen på semla så är man. Vi köpte tre och bjöd in oss på fika hos vännen Tina. Mysigt att se hennes lägenhet och semlan var såååå god. Princess kan det här med semlor. Årets första men absolut inte den sista!

Traskade hem och vi var nästan lite Frida-trötta. Nej, ingen kollaps men nära utslagna efter att ha fått i oss mat. Ett varmt tunnebad mjukade upp oss och framförallt min onda axel. Fattar inte vad det är och inte vad jag har gjort. Det värker i den och jag vaknar på nätterna. Suck!!

Ute regnar det och fortsätter det såhär kommer det vita snart vara borta. Mycket vatten till grundvattnet och våra sjöar.

Ha en forsatt fin söndagskväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards