Alla inlägg den 20 januari 2023

Av Sofia - 20 januari 2023 18:31

Vilken dag så härlig. Ligger så bra till med siffrorna för bokslutet så genomgången med ledningsgruppen har vi redan haft tidigare i veckan. Kunde avboka samtliga möten idag och bestämde mig för att jobba hemma. Så fantastiskt skönt. Vakna till i soffan med morgon-TV och en kopp the innan jag påbörjar jobbet - så otroligt lyxigt.

Stella tog min bil till skolan och jag isade av den 10 min innan hon for iväg. Startade med mobilen. Har inte upplevt den funktionen förut så det är verkligen en upplevelse. En positiv sådan!

Satt på förmiddagen med bokslutsfix - vi ska prestentera vårt resultat för kommunstyrelsen och ekonomichef, biträdande ekonomichef samt kommundirektör den 10 feb. Då vill man verkligen göra sitt absolut bästa. Det blir sista gången jag gör det, på ett bra tag. Nästa år sitter jag i kommunstyrelsen och får lyssna och delta när förvaltningarna presterar sina siffror. Märklig känsla!

Ja det är en bit kvar till 10 feb men tiden går fortare än blixtens hastighet, som bekant. Fantastiskt skönt att ha dagens göromål gjorda.

Kl 15 stämplade jag ut och tog hand om huset. Rensade avloppet i duschen och dammsög och svabbade. Askade ur kaminen och förberedde för kvällens brasa. SEDAN fick jag fredagsfeeeeling. Tog fram gitarren och sjöng och spelade en favoritlåt av Lisa Nilsson. En av mina favoriter.

God kväll!!

https://youtu.be/3Cqe0Ib_T1M

Vackert! Eller hur? Fredagsfeeling!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards