Alla inlägg den 6 september 2022

Av Sofia - 6 september 2022 20:30

Ytterligare en magisk dag. Dimma i morse och bara tre ynka grader när vi lämnade vårt ställe vid Spexhultasjön som vi då inte ens såg. Graderna steg dock under dagen och när det var dax för jobbavslut svidande jag om till löparkläderna. Vilken underbar runda det blev hem. Efter en lång dag full av siffror med start kl kvart över sex trodde jag aldrig jag skulle orka kuta. För tiden drog iväg och det strulade med diverse. Men som jag orkade. Åh vilket väder. Magiskt.

Väl hemma mötte jag Jonas som kom från sin runda och vi planterade nytt i krukorna. Ljung på plats och de numera vissna solögonen fick fara till komposten. Nu blev det åter fint i utekrukorna. Å höstligt.

Sista doppet gjorde vi inte idag. I fredags badade vi och nu var kylan i vattnet påtaglig. Vi tog inte så många simtag direkt. Tunnan efteråt gjorde susen och värmen i kroppen återkom.

Ha en fortsatt fin kväll!!

En fin kväll

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards