Alla inlägg den 27 juli 2022

Av Sofia - 27 juli 2022 17:47

Hej Gotland! Kärt återseende. Nu är det åter dax för några dagar på denna underbara ö. Tredje dopet i familjen Karlsson Nordin och det är Jonas barnbarn Oliver Emil Jonas som ska döpas i Hemse kyrka i morgon. Mamma Lina är uppvuxen här och har hela sin stora släkt här. Stella ville oxå följa med vilket är extra roligt. Så vi har fixat egna dopkort och målat och skrivit, både hon och jag.

Resan gick bra. Efter en räkmacka sov både jag och Jonas en stund i de mycket sköna vilstolarna. Det blev rätt sent igår. Vi var ute på lokal - O?Learys - och kollade semifinalen fotboll damer EM. God måltid och trevliga timmar med David och Matilda samt Claes Rydin. Ett bittert avslut på EM dock. Sverige överkörda av England och det var godnatt för oss som nation.

Åker mot Hemse. Detta vackra landskap och säregna natur. Jag har haft lite ont i magen för att åka åt detta hållet. Närmare Putin men jag kanske ska lära mig och slappna av och inte vara så orolig för allt. Är nog mer orolig för att David och Matilda nu sitter på ett flyg långt däruppe i luften. En gång mamma! Alltid mamma!

Ha en fin kväll!!

EM semifinal med bästa sällskapet

Clabbe och Jonas

På väg mot öjn

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards