Alla inlägg den 28 augusti 2021

Av Sofia - 28 augusti 2021 17:16

Att befinna sig på bättringsvägen är nog den bästa vägen. När livet lite återvänder. Förkyld och hängig och efter frukost gick jag o la mig i sängen. Jonas åkte iväg för att plocka svamp o när jag inte orkar följa med ut i naturen - då är jag inte pigg. Somnade o efter att ha fått i mig rester av hamburgarna igår kände jag mig piggare. Vi gick tom en liten runda här i kvarteret nyss, i regn. Obeskrivligt skönt med frisk luft i lungorna.

Har bevakat NIF?s bortamatch i Katrineholm - träningsmatch o di blågule vann med 1-8. Riktigt skönt eller viktigt skönt.

Igår kollade vi Kristallengalan. Efter en halvtimme sa jag till Jonas. Märkligt att vi kollar på det här - vi tittar nästan aldrig på TV o man känner bara igen en bråkdel av det som är nominerat, ha ha? Carina Bergfeldt fick pris som bästa kvinnliga programledare vilket var riktigt kul. Hennes program har vi sett. Å det är bra.

Å så firade vi Stella igår. Mysigt! Hamburgare och glass. Gott!

Ha en fortsatt fin kväll!

Med eller utan hand - du är fin

Jonas hittade bra med svamp

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards