Alla inlägg den 9 augusti 2021

Av Sofia - 9 augusti 2021 16:41

Nu är jag färdigvaccinerad för Covid 19 (såvida vi inte ska ha en tredje dos framöver). Började dagen med att vandra eller promenera (för jag är ju inte i fjällen längre) till vårdcentralen och var där kl 09.00 Med andra ord ingen direkt sovmorgon trots att jag faktiskt är ledig. En riktig go känsla att ha fått andra dosen samtidigt som jag förundras över hur snabbt sju veckor kan gå. Första dosen den 21 juni, före midsommar, före semestern, före sommaren även om det känts som sommar idag.

Tog en macka o cappuccino plus jos på Espresso house för att lite fira check på vaccin. Gick hem och startade upp datorn även om jag nu var ledig. Lika bra att kolla mejl och fakturor plus om dokumenten för vår budget 2022 hade kompletterats av mina kollegor. De var inte klara men deadline är inte förrän torsdag.

Sedan har jag haft huvudbry ett par dagar men bestämde mig för att tacka nej till ett hedersamt uppdrag i en av vår stads fina föreningar. Jag måste vara realist när det gäller tiden och jag är helt enkelt för feg, rädd att inte göra ett bra jobb. Jag får stötta och supporta ändå.

Tre år sen idag vi skrev på för vårt ställe i Solbacka. En het och varm dag 2018. Tre år går fort. Särskilt när man har roligt.

Ha en fortsatt fin måndag!

Dos 2 check - firade på Espresso house efter en lång promenad och det är ju lika långt hem?

Tre år sen firade vi att vi köpt vårt drömställe med billig korv?.

?.å dyra bubblor

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards