Alla inlägg den 26 augusti 2021

Av Sofia - 26 augusti 2021 19:23

Ja jag har längtat. Vi har längtat. När semestern väl är slut o hösten kommer - då börjar vi elda på kvällarna när vädret är ruggigt och regnigt. Hela denna veckan har vädret varit helt underbart och då är det inte läge. Augustisol och värme är ren bonus tycker jag. Men ikväll är det grått o kallt och vi ELDAR. En härlig premiär. Det är underbart mysigt att se flammorna och känna värmen från brasan. Tusen tack snälle far för veden vi får. Ovärdigt och jag vet vilket jobb du lägger ned med pinnarna.

Efter arbetsdagen inklusive nämndsmöte tog jag på mig regnkappan och fick lite frisk luft. Till Torsa stenar o vände. Vackert och rofyllt att traska i skogen. Tack Hans Rosenfeldt för ett helt underbart sommarprat. Skaparen eller manusförfattare av serierna Rederiet och Bron. Riktiga succéer där man njutit av allt. Å vilken berättare. Extremt underhållande.

På vägen hem, helt random och på ett oväntat ställe hittade jag en mängd kantareller. Det räcker för några kvällsmackor. Naturen godis är gott!!!

Ha en go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards