Alla inlägg den 14 augusti 2021

Av Sofia - 14 augusti 2021 17:21

Ikväll är vi bjudna på kräftskiva till min bror Anders och Lotta i Norra Sandsjö. Alltid fantastiskt mysigt att komma dit och äta de små läckra skaldjuren och naturligtvis träffa alla de närmsta, min andre bror med fru samt mor o far. Även nån av kusinerna kanske är hemma, kvällen till ära.

Vi var på stan förut och köpte en gå-bort-blomma samt grattis till 30 år som gifta i år. Just den dagen inträffade den 6 juli men gratta och fira kan man göra hela året ju.

Så naglarna är målade i kräftfärg - händer sällan att jag tar mig tiden och de blir sällan röda. Är mer åt det rosa håller. Men Mavala nr 72, Nice var en cool färg.

En ny dammsugare blev oxå inköpt idag. Den förre la av för några veckor sedan och jag sa adjö till en trogen vän som verkligen gjort sitt bästa i sju år. Den har fått slita. Vi hade en reserv i förrådet som hade 180 decibel. Den snygga svarta som nu står i huset levererar endast 57 decibel. En fröjd för örat. Känns bra i magen att handla i Nässjö även att de hade tre st att välja på jämfört med Elgigantens 213 st.

Ha en go kväll!!

Ton i ton med kvällens kräftor

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards