Alla inlägg den 23 december 2021

Av Sofia - 23 december 2021 19:23

Lite utmattad och trött framför brasan. Har precis avslutat en timme AW med härliga kollegor. Inbjudan var extra kul och lite utmanande. ?De som deltar visar vem som bestämmer i köket och kan prioritera?. Å jag prioriterade att vara med en stund. Å innan dess hann vi göra ett nästan fullskaligt julbord och dessutom äta det tillsammans med David och Stella innan David skulle till sin flickvän för uppesittarkväll och Bingoduttning.

Vi var på stan tidigare idag. Mitt uppdrag var att köpa lax, lite av varje, till juldagen i Torset. Oooops vad folk. Kö in eftersom antalet inne i lokalen var begränsat. Men laxen inhandlades. Hämtade därefter hem alla mina jobbprylar från jobbet. Skärmar, stol och diverse viktiga pärmar även om de har minskat i pandemitider. Antalet utskrifter har minskat betydligt vilket är skönt.

Ja nu kan faktiskt julen komma - när den vill. Maten är klar och Janson blev riktigt riktigt god. I mitt tycke den godaste rätten på bordet. Alla paket inhandlade.

God jul!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards