Alla inlägg den 2 december 2021

Av Sofia - 2 december 2021 19:52

Nu har jag gjort det. Paddlat. För första gången. I tisdags var jag medbjuden på en jobbaktivitet som vår driftavdelning anordnade vilket skulle bestå av bland annat paddelspel.

Trots ett arbetsberg utan dess like stämplade jag ut vid15.15 och stressade iväg för att skrapa av bilrutorna för att hinna upp till Sportkompaniet kl halv fyra. Först fick vi en rundvandring på Byggkompaniet och deras otroligt fina och relativt nya lokaler. Vidare mot byggnaden bredvid vilket då är Sportkompaniet som innehåller för tillfället paddelbanor, fräscha omklädningsrum och kommer att innehålla golfsimulator, löparbanor, kula och spjutvägg, gym, spinningsal, konferensrum med mera med mera. Invigning i januari 2022. Wow alltså - vilken tillgång för Nässjö, folk som vill röra på sig och föreningar som kan nyttja lokalerna vintertid.

Å så till paddeln. Anmälde mig i nybörjarskocken där jag hör hemma. Har aldrig hållit i ett paddeltag. Hur kul som helst. Ganska likt tennis men lite krångligare regler hur bollen får och inte får studsa. Men det kommer man väl in i, tänker jag. Jag kanske inte blev såååå biten så jag känner att jag måste paddla nästa vecka men det var absolut så kul så jag vill spela igen. Helt kass var jag inte.

Som grädde på moset bjöds det på smörgåstårta som smakade så gott! Härlig kväll med jobbarkompisarna.

Ha en go kväll!!

Å så kom den då. Listan från Spotify, sammanställningen över vilka låtar jag lyssnat på under 2021. Är inte förvånad. :)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards