Alla inlägg den 6 mars 2020

Av Sofia - 6 mars 2020 18:53

Man blir så tacksam. Helt plötsligt bara vänder det. Har varit krasslig hela veckan, tung i skallen, lite ont i halsen och känt mig allmänt ruggig. Stockholmsresan med kursdag tog på krafterna. Hem till uppföljning februari och jag kunde bara inte vara hemma. Hur skulle det se ut. Chefen skulle få säga till nämnden. ?Vår ekonom har varit sjuk så det blir ingen uppföljning?. Det kan ju dock hända - man kan bli sjuk så man inte står på benen. Men jag har stått på benen och Ipren är fantastiskt.

I morse kände jag att jag borde verkligen vara hemma. Dels för att skona mina kollegor o även att vila. Vid morgonens möte med ledningsgruppen sa min chef att han tyckte jag skulle gå hem. ?Jag var blank i ögonen?. Kämpade på och tog mig ut på lunchen. Efter lunch - helt plötsligt vände det. Kände mig pigg och nu ikväll känns det nästan som vanligt. Lite snorig bara. Så tacksam. I morgon har vi middag för våra syskon som tack för bröllopspresenten. Å bara umgås oxå förstås.

Nu är det bara brasa och vila o fredagsmys som gäller. Flyttfåglar kommer tillbaka och det är en go känsla. Den är snart här - våren!

God kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards