Alla inlägg den 2 mars 2020

Av Sofia - 2 mars 2020 21:35

Jag kan inte påstå att jag åkte till Stockholm i eftermiddags med någon större glädje. Ont i halsen o allmänt risig. Stressigt som bara den på jobbet innan jag for. Mitt i en uppföljning av ekonomi februari (å det kunde jag ju räknat ut innan). Dock blev det lite struligare än vanligt då alla siffror inte finns i systemet ännu utan man får plocka lite för hand. Ja, ja - jag löser sig det oxå. Det var hursomhelst bra Wi-Fi på SJ.

I morgon ska jag på kurs. Kommunal ekonomi och alla regler. Eftersom jag har fått den lilla värdefulla boken om just dito i mitt politiska uppdrag har jag ändå lite grundkunskaper. Å jag tycker det är otroligt intressant - möjligen är jag något halvt nördig....men det är väl tur att man tycker exempellösa utjämningssystemet, balanskrav samt god ekomisk hushållning är viktigt.

Nu ska jag bara sova. Med tanke på mitt mående blev det varken öl eller musslor på Belgo Bar. Det fick duga med yoghurt och blåbär från Seven Eleven.

Natti Natti!

Tjusig är den - vår huvudstad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards