Alla inlägg den 1 mars 2020

Av Sofia - 1 mars 2020 20:12

Startade dagen enligt tradition med långfrukost till Vasaloppet. Beundrar de som ställer upp. På riktigt! Idag var det dessutom ett ymnigt snöfall och de personer de intervjuade var väl inte helt nöjda med spåren. Kanske inte jättekonstigt att spåren blir lite sladdriga när flera tusen nyttjar dem. Vi tittade även på fantastiska Frida som idag tog ett härligt stafettbrons på längdskidor. Så spännande.

Sedan var det dax för mig o Jonas att sporta lite. Idag var det en sport i sig att sladda omkring i snöslask o sörja på de grusvägar som erbjuds oss i trakten.

Sen blev det kvartsfinal med Davids P19 i bandy. NIF mot Edsbyn. Röda bollen, NIF?s supporterklubb, var på plats och hejade järnet. Tyvärr hjälpte det inte ända fram. Ett retligt mål till Edsbyns farvör gör att returmötet på onsdag (i Edsbyn) måste vinnas med större mariginal. Di blåe spelade idag så bra och jag tror jag såg mitt livs första straff när David stor i målet. Brukar ha ansiktet djupt ned i vantarna.... Han räddade!!!

Nu är jag helt slut. Ny vecka och nya utmaningar. I morgon eftermiddag åker jag till Stockholm för kurs. Ogillar känslan av att blanda mig med folk i dessa Corona-tider.

Godkväll!!

Frukost till Vasaloppet

Bandy

Timeout

Jag vann inte...

Den där nr 34 är min favorit

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards