Alla inlägg den 26 januari 2021

Av Sofia - 26 januari 2021 18:21

Jag ser det. Förutom att solen lyckades tränga sig igenom en stund mitt på dagen då kan jag ana ljuset i tunneln. Sista veckan på bokslutsracet eller ?bokslitsracet? och jag har läget under kontroll. Det saknas fortfarande lite texter som jag väntar på från ansvariga avdelningschefer men det mesta är faktiskt klart. En sån befrielse att bara skriva orden ?snart klart?. Jag ser fram emot att få vakna vid kl kvart i sex men att få somna om en timme eller två och börja jobba i anständig tid.

Vi kommer att få sitta hemma åtminstone februari ut. Så är det bestämt. Jag far verkligen, som jag skrivit förr, inte illa hemma men jag saknar mina jobbarkompisar, impulser och intryck man får av att vara på jobbet. Idag hade vi ledningsgrupp och det är ju lite höjdpunkt att bara få se andra människor på skärmen via Teams. Annars är jag dålig på att delta på fikastunder som jag blir inbjuden till. Jag hinner verkligen inte just nu MEN det ska bli ändring på det, snart. Ekorren ska ska sakta in farten, jag lovar.

Sprang på lunchen och visst är Icebugs-skorna bra men detta underlag som är nu på lite mindre vägar - knaggligt, bara is - extremt svårsprunget. Men jag fullföljde min runda och kände vårdoft och det är ingen inbillning (trots kylig temperatur). Så gott!

Ha en go kväll!

Sant!

Dagens sol över Holma

Ljuset i tunneln finns där...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards