Alla inlägg den 10 januari 2021

Av Sofia - 10 januari 2021 18:36

Har nog haft David i tankarna typ hela dagen. Idag skulle han få stå målvakt mot Tillberga i Västerås. När jag trotsade kung Bore och sprang en rejäl runda såg jag framför mig hur David tar straffar i målet. Det hjälpte mot både isvindar och snön i ögonen.

Men det blev stor förlust i Västerås för du blåe. Tillberga vann med fem mål och Nässjö fick inte in ett enda. Så ledsamt. Tillberga var bättre och bollarna som David släppte in - inte enkelt när man är ensam framför den där kassen. Han får se det som bra träning och hoppas att han får nytt förtroende.

Jag hämtade ut min kolossala travvinst på 1140 kr - så kul och köpte årets första semlor. Lakritsemla var jag ju tvungen att testa. Köper aldrig mer igen för att sammanfatta betyget.

Sedan har det varit bandy framför brasan. Å nu är det lax med spenat och parmesan.

Å sen blir det nog sängen. Är så trött. Tror det är mer ansträngande att titta på sin son i action i 90 minuter än att springa dryga milen... Helt svettig i händerna absolut hela tiden.

Godkväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards