Alla inlägg den 14 april 2023

Av Sofia - 14 april 2023 19:39

Ääääääntligen fredag. Har säkert börjat ett och annat blogginlägg med dessa ord. Denna veckan känns det verkligen så. Inte pigg alls och nu har halsont övergått till en mycket retsam hosta. Frånsett detta faktum har det varit en mycket bra vecka och jag har fått relativt mycket tid med min ersättare och för den delen oxå nya kollega - eftesom jag halvtid kommer att vara kvar på tekniska. En otroligt härlig person och vi har redan insett hur lika vi är. Vi är noggranna och vill ha full koll på läget och om ett tag kommer Maria att ha det. Full koll.

Skiftade däck på min bil idag. Inte jag men Holmgrens. En mycket härlig känsla. Jag betalade. Sommardäck innebär vår. Vår på riktigt.

Efter jobbet gick Stella och jag på stan i Nässjö. Hon hade ärende till HM och innan vi skulle fika på Thimons jag gick förbi Johannas mode. Det där är ju egentligen min mors favoritaffär men jag såg en sån underbar grön blus i skyltfönstret. Det stod liksom Sofia på den. In och prova och då blev jag ännu mer övertygad. Påhejad av både den trevliga butiksägaren och Stella dessutom, ha ha. Den blev min.

Ha en go kväll!!

Min!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards