Alla inlägg den 11 mars 2023

Av Sofia - 11 mars 2023 19:55

Igår var jag trött och tom på energi men i dag, efter många timmars sömn var jag pigg och utvilad. Underbart skönt att känna den känslan. Trots att Stella var på galej. Brukar sova dåligt när de är ute i natten. Det var 100-dagars. Hundra dagar till studenten. Det har varit 250-dagars och 200-dagars och det kommer bli 50-dagars antar jag. På min tid hade vi student. Punkt. Igår var festen tema sport och Stella snodde inga kläder eller attiraljer från mig utan fick låna en hockey-tröja ā la Erik Karlsson av Jonas. Han har en del tröjor nämligen. Det blev en svart och vit variant, en tröja som Erik haft vid All-star-evenemang. Stella hade den som klänning, så coolt!

Efter go frukost gick vi in till stan, gick en extra runda via Alsberg och hälsade på Kenneth Roos som hade visning på ett Götene-hus. Så fint! Köpte semlor och fikade utomhus vid husknuten i solen. Underbart!

Sedan blev det städning. La säkert två timmar på badrummet, skurade allt kakel i duschen och allt övrigt kakel - över 20 kvadrat blir det en del. Härligt att få det gjort nån gång emellanåt. Sen beställde jag bilder för framkallning från mobilen. Det är ett år sedan. Över 550 bilder. Det blev en kostsam historia men åh så värt. Att bläddra i fysiska fotoalbum är guld.

Nu!! Mellofinal! Godisskålarna är laddad!

Ha en forsatt fin lördag!

Cool blivande student som ska iväg på 100-dagars

En bra runda idag. Vi hämtade min parkerade bil som Stella tog till stan igår.

Jonas skottade några tag efter att vi fikat utomhus

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards