Alla inlägg den 10 mars 2023

Av Sofia - 10 mars 2023 18:18

Veckoslutet är här. Det är en mycket trött skribent som nu sitter framför brasans värme. Tog helt slut när jag kom hem. Eller lite före. Jag promenerade hem och det var verkligen inget klipp i benen. Dessa lite drygt 7 km kan verkligen kännas som ingenting eller som idag, oändligt långa. Skönt med frisk luft hursomhelst och det var betydligt behagligare än i morse när jag tog mig från Skogskyrkogården i Handskeryd till Vipan. Kallt!! Jonas samåker därifrån med två jobbarkompisar till Ingarps trä.

Den otroligt goda räkmackan satt fint till förmiddagsrasten. Projekt nytt ekonomisystem halva dagen. Men just vår grupp, modul Tid-och projekt har varit effektiv och jobbat på bra så mötet halverades. Under den arbetssituation som råder för mig har jag inte haft möjligheten att vara med på alla möten men det känns hur som helst bra. Å så fick jag tid över till annat vilket var behövligt. Blev klar med allt som jag tänkt innan möte på stadshuset i den andra rollen, på eftermiddagen.

Nu vankas det snart tacos - det är ju fredag. Men jag är faktiskt inte ett dugg sugen på att ställa mig och hacka grönsaker. Vill bara sitta kör framför elden. Men vi behöver mat, både jag, Jonas och Stella.

God kväll!!

Morgonmåne- foto: Jonas Karlsson

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards