Alla inlägg den 14 april 2022

Av Sofia - 14 april 2022 19:07

Torsdag. Skärtorsdag. Rosa torsdag. Jobba hemma o lite ledigt. Skönt att befinna sig i huset en av dagarna när Stella har påsklov.

Dimmig morgon, såg inte ens sjön när jag åt frukost. Kl 10 skulle vi en runda till stan, Stella skulle skriva på sommarjobbspapper. Check på den. Köpte fiiiina tulpaner på torget. Vackert till påsk.

Tog en löpartur på lunchen. En upplevelse som kan liknas vid ett ljummet simtag i Spexhultasjön en väldigt varm sommardag. Eller att cykla i sommarvärme. Fantastiskt skönt. Det fnykte lite i luften, kan knappt kallas regn. Så skönt.

I eftermiddags har jag påskpyntat. Det går på typ en minut, mer pynt är det inte. Det finaste jag har är de alster ungarna gjorde på förskolan. Hittar dock inget från David?.

Har övningskört med Stella. En runda till Bodafors och kryssat bland gatorna, på hemvägen blev det en svängom i Grimstorp. Det går bättre och bättre och jag blir lite mindre svettig för varje gång. Gott!

Nu är det kväll och snart PÅSK! Önskar er en glad och trevlig sådan!!

Johannas tupp

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards