Alla inlägg den 12 april 2022

Av Sofia - 12 april 2022 20:04

Idag åkte jag med Jonas o började jobba tidigt. Helt tomt i korridoren - många är påsklediga eller jobbar hemma. Men vår trevliga städerska var på plats och var klar med mitt rum innan jag startade upp. En go kopp kaffe fick igång hjärnan.

Vår ledningsgrupp hade besök av nya KSO, kommunstyrelsens ordförande, Sara Lindberg. En dryg timmes djupare dykning i vad tekniska serviceförvaltningen är och vad vi pysslar med. Hon tillträdde den 1 april och det är mycket att sätta sig in i när det gäller alla förvaltningar. Det blir mycket information när varje avdelningschef pratar och brinner för just sin verksamhet. Å jag fick inte ens glöda, tiden rann iväg och jag var sist på tur så vår ekonomi hanns inte med. Men det kommer fler tillfällen.

Dagen gick i ett huj och kl halv fem bytte jag om och sprang hem. Om jag tog en omväg? Ja, det gjorde jag. Ville knappt sluta springa idag. Perfekt temperatur, kraft i benen och ork i pannbenet. Men hem kom jag efter en koll i Räfsnäs och sedan blev det dusch och mannagrynsgröt. Mums!

Kvällen är ljuvlig. I skrivande stund fortfarande ljust och sjön ligger spegelblank. I morgon är det ny dag inklusive nämndsmöte. Snart kudden.

Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards