Alla inlägg den 10 april 2022

Av Sofia - 10 april 2022 18:44

Dagens absoluta höjdpunkt var efterrätten hos mor och far. Efter extremt goda älgbiffar med gräddstuvad spetskål krävs det rätt mycket för att överglänsa just huvudrätten. Råmjölkspannkaka som smälte i munnen. Just den portionen var extra go för själen. Just idag.

En skön löpartur på förmiddagen gjorde aptiten god och när jag kom hem från Torset hade jag bra med energi både i mage och hjärta att övningsköra med Stella en dryg timme. Industriområdet uppe vid Jysk, några varv. Parkera, backa, parkera igen. Därefter fick hon köra nya Södra vägen och sedan ända hem. Mina händer var genomsvettiga efter det men hon är så duktig. Det här kommer att gå galant.

Söndag och jag laddar för en ny arbetsvecka. Fyra dagar innan påsken är här. Några dagars ledigt. Frågan är hur ledig jag kommer stt känna mig i detta surr av mycket på gång på jobbet. Jag lovar. Jag ska göra mitt allra bästa!

Go kväll!

Mums på riktigt!

Fina mor och far. Så mysigt att sitta några timmar och få prata med pigga päron. Bilden är från några månader sedan men de såg ungefär likadana ut idag.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards