Alla inlägg den 17 mars 2022

Av Sofia - 17 mars 2022 19:44

Jag är inte supernördig när det gäller horoskop. Oftast är orden ganska luddigt och allmänt skrivna - det ska typ passa många i respektive stjärntecken. Men!!! Jag läser av någon anledning alltid horoskopet i Smålands dagblad. Ibland stämmer det kusligt bra. Ibland ger det en liten boost för dagen. Särskilt i morse.

Jag - en typisk oroa-mig-för-allt-person och helst riktigt mycket och utifall eländet inträffar har jag med råge upplevt scenariot två gånger.

Denna veckan har inneburit utöver ett tufft arbetsschema såna där utanför comfort-zonen grejor. Utbildning och eller presentation av ekonomiska processer och idag nämnd där jag utöver uppföljningen skulle presentera investeringsprocessen och hur det hänger ihop från början till slut - vår till november då kommunfullmäktige klubbar den för nästkommande års budget.

Å med facit i hand gick allt strålande bra. I varje moment av ovan hängde publiken med och jag fick till och med beröm för tydliga presentationer. Å dessutom av människor i oppositionen. Men jag lär mig ändå inte. Det ska oroas för allt. Om jag nån gång kunde luta mig tillbaka och skjuta lite mer från höften. Hälften vore nog. Jag får ändå se det som positivt - att jag gör nästan allt till 110 procent.

Sitter framför brasan, hör regnet slå mot rutan. Funderar på om det är nåt mer jag kan oroa mig för. Jo, det var ju det där med övningskörningen då. Har inte kommit ut så mycket med Stella denna veckan som jag önskar. I morgon är en ny dag med raggsockor på.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards