Alla inlägg den 6 mars 2022

Av Sofia - 6 mars 2022 17:39

Lite fest och lite glädje. Eller rättare sagt mycket av båda. I allt som pågår i vår värld var det otroligt befriande att ha folk i huset. Igen! Efter en lång tid av omikroner som sabbade det sociala livet. Glödje och fest! Gästerna var min kollega Cecilia och Claes samt Lina och Fredrik som vi har träffat ett par gånger. Otroligt härliga människor hela bunten.

Vi hade italienskt tema och på menyn fanns både pasta, parmesan och parmaskinka. Å tillhörande drycker från Italien. Till efterrätt hade vi gjort Tiramisu - något jag bara smakat men aldrig tillverkat på egen hand. Jag lovade Stella, att blir det bra ska jag göra det framöver när alla kidz kommer hem. Det blev bra! Jättegott! Å inte särskilt svårt!

Killarna tog ett bad i tunnan framåt kvällen och jag fick inte riktigt med mig tjejerna. Vi pratade istället. Om allt. Trevligt och mysigt! Fick en sån fin blomma! Blommor och växter har vi gemensamt med gästerna!!
Tack fina Cissi, Claes, Lina och Fredde!

Tidigare på dagen igår kom Henke förbi med Havanna på fika. De hade med sig nybakade chokladmuffins. Så goda! Mysig stund!!

Idag har vi njutit av ytterligare en sooooolig dag. Rekord för våra solpaneler! Gott! En underbar löpartur till Grimstorp och Sjömilsås UTAN vantar och mössa. Ljuvligt! Å sedan blev det tunnebad för mig. Tog igen det som inte blev igår.

Godkväll!!!

Vår i luften

Ny vimpel inköpt.

Dukat för fest

Ett glatt gäng en mycket mysig kväll

Tjusig blomma fick vi

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards