Alla inlägg den 10 november 2021

Av Sofia - 10 november 2021 19:46

En lång dag är till ända och jag skulle kunna somna stående. Nu sitter jag dock ned, i en skön bil i baksätet med Stella. Fram sitter Jonas och David och vi har precis avverkat ett par timmar på A6. Ärende - julklappar. Vi skulle åkt i söndags men orkade inte ens tänka tanken. En vardagskväll kan vara lugnare o det var det. Mätt o go efter en hamburgare på Bada Bing. Evigheter sedan vi var på A6 och IKEA. Lite kul faktiskt. Några klappar inhandlade. Halvt check på den. Å en farsdagspresent. Helt check på den.

Före detta shoppingcenter har en lång arbetsdag avverkats. Budgetarbetet för 2022 är i full gång. I morgon som grädde på stressen stänger ekonomisystemet i tre dagar. Det är som att få ena handen bakbunden. Men uppdateringar måste göras.

Jag tog en löparrunda på lunchen. Gudomligt att få rensa skallen. 9 grader varmt och med tanke på att jag var alldeles för varmt klädd var det skönt med lite lite regn. Mycket syre. Det var längesen jag sprang i skogen åt Träslända. Storskogen var avverkad och landskapet har förändrats.

Hem till kudden och ladda för en ny arbetsdag. Full rulle. Fullt ös men inte medvetslös- bara lite stressflimmer i kanten på synfältet. Hoppas det försvinner efter en god natts sömn.

God natt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards