Alla inlägg den 25 november 2022

Av Sofia - 25 november 2022 18:24

Sov så gott i natt. Var helt slut efter gårdagens långa hela-dagen-möte i kommunfullmäktige. Så glad att allt gick bra. Jobbade hemma o sov lite extra. Full rulle med allt. Gårdagens lilla budgetjustering blev lite extra pill i budgetsiffrorna då måltidpriserna i våra restauranger återigen ska subventioneras till pensionärer.

Å så grattade jag min ÄLSKADE mor på födelsedagen. SMS, Instagram, FB och telefonsamtal. För säkerhets skull skickade jag ett kort med posten oxå. Mor hade fått kaffe på sängen och tio röda rosor av pappa! Härligt!

Å så fick jag äntligen springa igen. Så behövligt. Ingen halka och ingen snö och på lunchen var det inget mörker som gör mig rädd, ha ha.

Sen var det dax. Tog med mig Stella till Holmgrens och fick ÄNTLIGEN min nya BIL. Ahhh vad jag väntat men den var värd att vänta på. Den var förtäckt under ett svart skynke som försäljaren drog bort, riktigt högtidligt. Å så en rejäl genomgång av display och knappar. Kommer naturligtvis inte ihåg allt men man får trycka, toucha och svepa sig fram. Stella vaknade till när vi skulle koppla in våra iPhones så favoritlistan kan spelas. Det bästa är att man kan värma rutan inifrån huset med hjälp av mobilen - innan man ska iväg en kall vintermorgon.

Ha en forsatt fin kväll!

Grattis älskade mamma på din dag!!

Såååååå fin! Diamond red var ännu snyggare än jag minns den som demobil.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards