Alla inlägg den 7 november 2022

Av Sofia - 7 november 2022 18:04

Tittar man i väderappen framåt är det typ regn varje dag. Men det är som bekant inte farligt, bara blött. Jag hade dock tur när jag sprang hem från jobbet. Bara nån liten skur plus rätt hårda vindar. Å det är ett optimalt väder för vår energiförsörjning och vattennivåerna. Blåst och regn, helst mer regn för att fylla på alla diken och sjöar. Fick elräkning för oktober idag BTW. Nu märker man att vi har nytt avtal och att inte solen skiner. Hua! Det blir en kostsam vinter, för oss som för så många andra.

Hade på mig sidenkorven inatt. Alltså man snurrar upp hela håret på en sidenklädd skumgummikorv och på morgon är man lockig, eller vågig beroende på hur man borstar ut det. Smidigt men något sämre sömn, ha ha! Tog ett kort o skickade till mor där jag visade tännera för det älskar ju mamma. Jag visar knappt aldrig tänderna på kort, känns bara tillgjort om man inte skrattar på riktigt.

Å så fick jag äntligen några riktigt fina kort på Johannas egenhändigt sydda klänning. Kan inte se mig mätt. En riktig prinsessa eller Marie Antoinette som är lite hennes idol. Nu har klänningen överlevt två Halloweenfester så lite valuta för tiden det tog att sy den.

Go kväll!!!

Ett kort till mor där jag visar tännera

Makalös kreation

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards