Alla inlägg den 9 november 2022

Av Sofia - 9 november 2022 18:07

Lillelördag, mitt i veckan, även kallad onsdag!! En mycket bra arbetsdag, genomgång av budgetsiffror för alla områdeschefer på kost och städ. Eller rättare sagt ett förslag som de sedan får kolla och möjligen ändra utefter det vi vet nu. Ombyggnation på en skola gör att köket stängs ett halvår eller mer. Måltider från något annat kök får leverera och ska få ha lite mer budget för livsmedel. Typ så. Klurigt och dessutom en inflation som vi inte riktigt vet vart den tar vägen. Utmaningar hela tiden men jag gillar det.

Sprang hem och jag hade tur även idag. Någon regnskur i början, sen slutade det att skvätta.

Å nu är det brasan som gäller. Har precis satt tänderna i en färsk Damernas värld. Njuta lite, drömma lite, eller förfasas över plagg som kostar mer än vad mitt klädkonto landar på under en tio-årsperiod. Men det ska ju vara bra bilder och skapa känsla och inspiration. Lite härligt att alla modeller inte är unga och släta i hyn. Det finns smink- och modereportage som visar äldre kvinnor, i grått hår och med kråksparkar. En tidning för mig med andra ord, ha ha.

Å klockor?. Visste knappt att det fanns klockor för över 200 000 kr. En halv bil. Jösses. Tur att man har sin Apple Watch och inte vill ha någon annan. De som är snordyra räknar nog varken puls eller steg.

Ha en fortsatt fin kväll!!!

Mode med äldre modell men väldigt snygg. Det hon har på sig går loss på cirka 180 tusen. Vill inte ha nåt förutom möjligen väskan.

Dyra ur

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards