Alla inlägg den 6 oktober 2021

Av Sofia - 6 oktober 2021 18:08

Så otroligt glad jag blev när jag öppnade dagens post. Fick ett så vackert smycke av mina kusinebarn som tack för sången på deras mors begravning förra veckan. Så fint och jag grät när jag läste kortet de skrivit. Jag älskar långa halsband och detta ska jag bära med stor glädje och tacksamhet. Ett fint minne.
Tack finaste Lill-Sofia, Hanna md familjer o Magnus.

Sitter framför brasan och känner en enorm trötthet efter dagens arbetstimmar. Möte hela dagen ekomisk uppföljning september. Hjärncellerna får verkligen inte vila när en så bra prognos för året som möjligt ska tas fram.

Snart ska Jonas åka på hockey i Landsbro och jag ska dyka ned i senaste numret av Damernas värld. Det tycker jag att jag är värd. Å ungefär det jag orkar med resten av min vakna tid ikväll.

Ha en fin kväll!!!

Så vackert smycke!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards