Alla inlägg den 1 oktober 2022

Av Sofia - 1 oktober 2022 13:43

När vi väl kommit till Stockholm igår hade vi en fantastiskt mysig afton. Allt blev bara lite senare. Installerade oss på hotellet en halvtimme o sedan blev det middag på Belgobaren. En restaurang som jag besökt några gånger då den ligger i anslutning till det hotell som Nässjö kommun har avtal med. Ett säkert kort helt enkelt eftersom en lantis som jag inte direkt har koll på restauranglivet.

Restaurangen har specialitet musslor vilket är sååå gott men det finns såklart annat vilket är tur då mina barn inte direkt är fisk- och skaldjursälskare. Alla var nöjda och blev mätta. Det är en otroligt go känsla att sitta ned med dem som man älskar mest i världen, få äta och dricka gott och prata. Tågförsening gjorde att vi alla var rätt trötta så vi gick aldrig vidare ut i nattlivet. Vi gick till hotellet och kröp in i våra små rum, ha ha. God mat får kompensera hotellet denna helgen. Budgetvariant men vi ska ju bara sova och sängarna var sköna.

Morgonen började bra. Cashade in 1500 kr från SJ i ersättning för förseningen igår. Som mamma messar. Tänk att tjäna pengar på att bara vänta. Ligger nåt i det.

Efter en go frukost blev det affärer. Till och med Jonas handlade en jättesnygg skjorta. Eller rättare sagt - jag mer eller mindre tvingade honom. Jag fick tag i det jag ville, frid och fröjd.

Nu väntar Bodyguard om en dryg timme! Barnen har sett filmen för handlingens skull. Ska bli så kul!

Ha en fortsatt bra lördag!!! Å grattis till mig!! Igen!

Belgobar

Snart dax!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards