Alla inlägg den 19 augusti 2023

Av Sofia - 19 augusti 2023 17:20

Vi har en fantastisk solnedgång vintertid. Mitt över sjön ser vi solen gå ned. På sommaren förflyttar sig nedgången lite åt Nässjöhållet och vi ser den bakom grillen och granen, kan man säga.

I förrgår gick vi en kvartersrunda och såg himlen som brann. Går man till Solvik ser man hela härligheten. Vackert så det gör ont. En av få kvällar det har varit så vackert. Stella tog suveränt fina bilder.

Idag har vi bjudits på lunch av Henry och Alexandra. Stella och jag gick in till stan och det smakade så gott, Zucchinipannkakor med morotshummus. Great taste!!!

Nu sitter jag och väntar på min vän Susanne. Hon ville leka med mig likväl. Almenäs- festival och många lokala band spelar. Fem gula blend och Amazon t ex. Å så var det nån som hette Mikael Rickfors oxå. Julbord på menyn. Riktigt häftigt om du frågar mig. Skinka och sill i augusti kan aldrig bli fel!!

Ha en härlig lördag!!

Mysig lunch i stan hos Henry och Alexandra

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards