Alla inlägg den 6 november 2020

Av Sofia - 6 november 2020 20:51

Vilken dag! Startade dagen med teamsmöte med vår ledningsgrupp för att ha ett kort avstämningsmöte för ekonomi uppföljning oktober. Jag gillar att träffas IRL men jag måste medge att det var trevligt att få upp allas ansikten på skärmen o säga godmorgon. Jag satt på jobbet - alla andra var hemma. Jag skulle samla ihop mina grejer o få med mig en skrivare hem o en extra skärm. Den skärmen fungerade klockrent i går men inte idag. Irriterad minst sagt. När jag kontrollerat för fjärde gången att alla sladdar satt som de skulle (utan att lyckas) gav jag upp.

Under förmiddagens timmar fick jag klart alla dokument till uppföljningen och kl 14 åkte jag hem. Installerade skrivaren som var lite ?över? på jobbet och när jag skulle börja jobba insåg att jag missat skärmen. Så trött. Jag la ned. Gav mig ut på den bästa löparrunda på länge. Sol o 14 grader. Så härligt!

Jonas följde med mig till jobbet o vi hämtade skärmen o min kontorsstol. Det är skillnad från en matgruppsstol om vi nu ska prata ergonomi. Älskade Logic 4 som stolen hette en gång i tiden när jag jobbade på RH-Stolen.

Med tangentbord o ergonomisk musplatta saknades det en USB-port i datorn. På måndag hämtar jag dockan så jag får hem HELA arbetsplatsen. Nog tjatat om mitt hemmakontor.

Go kväll!!

På måndag blir det en storskärm till och tillhörande docka. Punkt!

Fick blommor - min man har nog märkt mitt dalande humör den senaste tiden

Mmmmmmm

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards