Alla inlägg den 11 januari 2024

Av Sofia - Torsdag 11 jan 19:13

Idag är det Henrys födelsedag. Med personnummer 000111 anlände du cirka två veckor efter utsatt datum. Minns att jag var så glad att jag gick över de där dagarna. Himlen exploderade i regnbågens alla färger. Det blev en millennium-tös och total överraskning. Det var på den tiden inte så vanligt att man tog reda på könet. Vilket ju är helt oviktigt. Jag bar dig i drygt nio månader, helt ovetande om det var en pojk eller flicka men det var total gränslös kärlek så fort jag visste att jag var gravid.

Total gränslös kärlek är det även idag nu när du är Henry. Din övertygelse var svårt för vissa att förstå. Mitt uppdrag som förälder och min övertygelse som mamma har gett mig förståelse och jag är tacksam för att livet gav mig din historia. Att vara annorlunda i en många gånger fyrkantig värld är inte det lättaste och jag beundrar din styrka genom åren som har gått.

24 år idag. Tiden flyger och vi med den. Även jag trots att det är en jobbig insikt. Jag var 29 år när du föddes så det är ju bara att addera 24 år till detta.

Stolt mamma till en stark, modig och snäll son med mängder av estetiska gåvor. En oerhört fin present var när du med din Alexandra flyttade hem till Nässjö i somras. Lycka!!

Stort och varmt grattis till dig! På söndag får vi fira dig ordentligt!! Älskar dig!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards